Cover/albumfoto bij Windows Mediacenter (w7)

U kunt hier terecht voor vragen, opmerkingen, discussies over allerlei soorten software. Dus ook Office, Winamp, Norton etc.

Moderator: Salland Moderators

Cover/albumfoto bij Windows Mediacenter (w7)

Berichtdoor Teun op zo apr 18, 2010 7:54 pm

Hallo,

Ik ben intensief gebruiker van mijn leuke laptoppert. Windows 7 vindt ik echt een geniaal besturingssysteem, eigenlijk wat Vista had moeten zijn.
Ook de nieuwe Mediacenter spreekt mij aan.

ALLEEN: nu heb ik een hele bende aan films. Deze heb ik aan mediacenter toegewezen. Elke film staat in een eigen mapje, samen met de bijbehorende cover/hoes/whatever. Als ik vervolgens mediacenter->films open, krijg ik een hoop leuke kleurtjes als cover, maar niet die foto.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Mvg,

Teun
Euh... nee, er kunnen geen rechten aan de inhoud van dit bericht worden ontleend
Teun
Newbie

Re: Cover/albumfoto bij Windows Mediacenter (w7)

Berichtdoor Teun op do apr 22, 2010 9:09 pm

KICK

Niemand die mij hier mee kan helpen?
Mod?

KICK
Euh... nee, er kunnen geen rechten aan de inhoud van dit bericht worden ontleend
Teun
Newbie

Berichtdoor Zandbergen op vr apr 23, 2010 8:03 am

Als ik me niet vergis moet je de naam van het plaatje veranderen naar folder.jpg en dan pakt het systeem automatisch dat plaatje.

Hiermee zou het ook automatisch moeten werken in Media Center, het werkt bij mij in ieder geval wel op die manier :wink:
Met vriendelijk groet,

Sam Zandbergen
Zandbergen
Site Admin

Berichtdoor Teun op vr apr 23, 2010 2:22 pm

Zandbergen schreef:Als ik me niet vergis moet je de naam van het plaatje veranderen naar folder.jpg en dan pakt het systeem automatisch dat plaatje.

Hiermee zou het ook automatisch moeten werken in Media Center, het werkt bij mij in ieder geval wel op die manier :wink:

Helaas, werkt niet.
Had ik ook al eens eerder geprobeerd overigens...

Heel erg raar!
Is gewoon een betaalde, goede versie van w7 hp.
Teun
Newbie

Keer terug naar Software Algemeen