Microsoft Office outlook

U kunt hier terecht voor vragen, opmerkingen, discussies over allerlei soorten software. Dus ook Office, Winamp, Norton etc.

Moderator: Salland Moderators

Microsoft Office outlook

Berichtdoor wallzr op vr jan 22, 2010 1:03 pm

Beste allen,

Ik heb een vraag over microsoft outlook. Wij hebben hier thuis een pc en een laptop staan. Nu willen wij op beiden onze mail kunnen bekijken met hetzelfde adres.
Wat mijn vraag dus is: Is het mogelijk om een emailadres op twee pc's te bekijken? werkt de een de ander bij? of hoe gaat dat in zijn werk.

Dank u
Afbeelding
wallzr
Nieuw lid

Re: Microsoft Office outlook

Berichtdoor Smak op za jan 23, 2010 6:49 pm

Allereerst raad ik je aan om het gewoon in je browser te bekijken... dan heb je zeker al je mail, geen gedoe. Maar sommige mensen vinden outlook nou eenmaal fijner werken geloof ik :lol:

maar je moet ergens kunnen instellen dat hij het op de server achterlaat (op je gmail account dus)
want normaal zorgt outlook er dus voor dat alles van de server wordt gehaald en daarom zou je op je laptop mailtjes binnenkrijgen die je vervolgens niet meer op je desktop binnenkrijgt.

Als je bij de instellingen (zowel op laptop als desktop natuurlijk :P) het vakje "Kopie op server achterlaten" aanvinkt (of hoe het er ook precies mag staan)
dan doet hij het denk ik al. Dan zou hij je laptop met je gmail moeten synchroniseren en vervolgens je PC ook en heb je dus op beide computers dezelfde mail.

Ik hoop dat je het kan vinden
Met vriendelijke groet,

Mart 'Smak' Meijerink
smak@ram-gaming.nl
www.ram-gaming.eu
Smak
Lid

Berichtdoor jim423 op za jan 23, 2010 7:39 pm

Waar zie je gmail ?
CPU: i7 920 4 GhzVGA Kaart: XFX GTX275Voeding: Corsair HX1000Monitor(en): Acer X243
CPU Koeler: Coolermaster V10 BLUEGeheugen: Corsair 1600 Mhz DDR3Opslag: 10.5 TB WD Caviar GPBesturingssysteem: Windows 7 x64
Moederbord: Gigabyte UD4P X58Geluidskaart: Realtek SoundmaxBehuizing: Antec 900Overige: Alphacool case LCD
jim423
Forum Addict

Berichtdoor wallzr op zo jan 24, 2010 6:38 pm

wij hebben inderdaad geen gmail.

gewoon een hccnet.nl adres, dus er schijnt een optie te zijn in outlook?
Afbeelding
wallzr
Nieuw lid

Berichtdoor jim423 op zo jan 24, 2010 10:11 pm

Klopt. Maar dan loopt je HCCnet server wel vol met mail, en je hebt waarschijnlijk maar tientallen MB ?
CPU: i7 920 4 GhzVGA Kaart: XFX GTX275Voeding: Corsair HX1000Monitor(en): Acer X243
CPU Koeler: Coolermaster V10 BLUEGeheugen: Corsair 1600 Mhz DDR3Opslag: 10.5 TB WD Caviar GPBesturingssysteem: Windows 7 x64
Moederbord: Gigabyte UD4P X58Geluidskaart: Realtek SoundmaxBehuizing: Antec 900Overige: Alphacool case LCD
jim423
Forum Addict

Berichtdoor wallzr op di jan 26, 2010 3:17 pm

denk hetwel kan het niet 1,2,3 vinden bij het service centre van xs4all (hccnet is daarn u onder gebracht)

dus de kans dat ie snel vol loopt is aanwezig?
Afbeelding
wallzr
Nieuw lid

Keer terug naar Software Algemeen