Hi,
Mijn verhaal voor jullie belgische klanten.
Ik heb via het bedrijf van een vriend een bestelling geplaast en alles vlot verlopen tot de bestelling in handen kwam van TNTpostpakket.
Via Track & Trace zou de goederen de 16de moeten geleverd worden, de 16de niemand gezien maar nu met de sneeuw enzo dacht ik dat ze de dag daarnaa zouden komen. Ondertussen in Track & Trace is die pakket "in distributie".
De 17de dus, nog steeds niemand gezien...
De 18de probeer ik dan TNT de bereiken, eerst hun tel nummer opzoeken op het net maar ik kwam dan bij TNT express waar ik als aantwoord kreeg dat niet hetzelfde bedrijf was als TNT post. De vriendelijk mens aan de telefoon gaf mij wel een nummer in Belgie waar ik kon bellen. Zo, ik bel die nummer, na 5mins wachten kreeg ik een charmante dame aan de lijn waar ik alle détails ivm zending gaf en kreeg een aantwoord dat ze voor 11h s'morgen niet naar hun magazijn in Belgïe konden bellen want ze hadden daar heel druk . Ik vroeg als ze met dan zou terugbellen als ze meer informatie zou hebben en aantwoord ze dat ze dat ging doen.
Om 15h nog steeds geen nieuws, dus bel ik terug en kreeg dezelfde persoon aan de lijn blijkbaar. Ik vroeg dan wanneer dat ik mijn pakje zouden krijgen en ze aantwoord dat ze dat niet wist want ze had gebeld maar niemand nam op en haar emails bleef ongeaantwoord. Ik begon redelijk pist te worden dus vroeg ik de telefoon nummer van hun "magazijn" waar ik zelf kon bellen, maar ze mocht die nummer niet geven en aantwoord ze dat ze alles gedaan had om mij te helpen en dat er niets meer te doen was.. waar ik dan echt ontplofte. Dat heb ik dus nooit meegemaakt een en dezelfde bedrijf waar, in 2009, geen interne communicatie mogelijk is!! ONDENKBAAR.
Om 17h dan kreeg ik terug een telefoon van TNT (holland). Ze zei dat ik eventueel morgen mijn pakje zouden krijgen en als ik maandag nog steeds niets gekregen had mocht ik dan dinsdag terugbellen...man man man...
Ik moet wel zeggen dat ik in een nieuwe woonwijk woont en de straat waar ik woon is steeds niet opgenomen in de meeste GPS systemen. IK krijg regelmatig pakje van GLS, Fedex, DHL, enzo zonder probleem want die mensen zijn direkt bereikbaar.
Voila mijn verhaal, ik hoop dat er een oplossing komt.. ik hou jullie op de hoogte.
wootie