TNTPostpakket..

Hier kun je terecht voor alle onderwerpen die niet in de andere subfora passen, met inachtname van de FAQ en de regels die voor deze rubriek gelden.

Moderator: Salland Moderators

TNTPostpakket..

Berichtdoor wootie op vr dec 18, 2009 6:40 pm

Hi,

Mijn verhaal voor jullie belgische klanten.
Ik heb via het bedrijf van een vriend een bestelling geplaast en alles vlot verlopen tot de bestelling in handen kwam van TNTpostpakket.

Via Track & Trace zou de goederen de 16de moeten geleverd worden, de 16de niemand gezien maar nu met de sneeuw enzo dacht ik dat ze de dag daarnaa zouden komen. Ondertussen in Track & Trace is die pakket "in distributie".
De 17de dus, nog steeds niemand gezien...
De 18de probeer ik dan TNT de bereiken, eerst hun tel nummer opzoeken op het net maar ik kwam dan bij TNT express waar ik als aantwoord kreeg dat niet hetzelfde bedrijf was als TNT post. De vriendelijk mens aan de telefoon gaf mij wel een nummer in Belgie waar ik kon bellen. Zo, ik bel die nummer, na 5mins wachten kreeg ik een charmante dame aan de lijn waar ik alle détails ivm zending gaf en kreeg een aantwoord dat ze voor 11h s'morgen niet naar hun magazijn in Belgïe konden bellen want ze hadden daar heel druk . Ik vroeg als ze met dan zou terugbellen als ze meer informatie zou hebben en aantwoord ze dat ze dat ging doen.
Om 15h nog steeds geen nieuws, dus bel ik terug en kreeg dezelfde persoon aan de lijn blijkbaar. Ik vroeg dan wanneer dat ik mijn pakje zouden krijgen en ze aantwoord dat ze dat niet wist want ze had gebeld maar niemand nam op en haar emails bleef ongeaantwoord. Ik begon redelijk pist te worden dus vroeg ik de telefoon nummer van hun "magazijn" waar ik zelf kon bellen, maar ze mocht die nummer niet geven en aantwoord ze dat ze alles gedaan had om mij te helpen en dat er niets meer te doen was.. waar ik dan echt ontplofte. Dat heb ik dus nooit meegemaakt een en dezelfde bedrijf waar, in 2009, geen interne communicatie mogelijk is!! ONDENKBAAR.
Om 17h dan kreeg ik terug een telefoon van TNT (holland). Ze zei dat ik eventueel morgen mijn pakje zouden krijgen en als ik maandag nog steeds niets gekregen had mocht ik dan dinsdag terugbellen...man man man...

Ik moet wel zeggen dat ik in een nieuwe woonwijk woont en de straat waar ik woon is steeds niet opgenomen in de meeste GPS systemen. IK krijg regelmatig pakje van GLS, Fedex, DHL, enzo zonder probleem want die mensen zijn direkt bereikbaar.

Voila mijn verhaal, ik hoop dat er een oplossing komt.. ik hou jullie op de hoogte.

wootie
wootie
Newbie

Re: TNTPostpakket..

Berichtdoor Zandbergen op za dec 19, 2009 10:45 am

Het lijkt er op dat de TNT simpelweg last heeft van de kerstdrukte zoals elk jaar, ik zou je aan willen raden even geduld te hebben; hoe vervelend het misschien ook is.
Met vriendelijk groet,

Sam Zandbergen
Zandbergen
Site Admin

Berichtdoor wootie op za dec 19, 2009 12:47 pm

Ik hoop het.. maar hun communicatie zou wel better kunnen zijn
wootie
Newbie

Berichtdoor jim423 op za dec 19, 2009 1:05 pm

Met drukte word de communicatie helaas vrijwel altijd slechter ;)
TNT maakt er vaak een zooitje van, in Belgie dus ook :cool:
CPU: i7 920 4 GhzVGA Kaart: XFX GTX275Voeding: Corsair HX1000Monitor(en): Acer X243
CPU Koeler: Coolermaster V10 BLUEGeheugen: Corsair 1600 Mhz DDR3Opslag: 10.5 TB WD Caviar GPBesturingssysteem: Windows 7 x64
Moederbord: Gigabyte UD4P X58Geluidskaart: Realtek SoundmaxBehuizing: Antec 900Overige: Alphacool case LCD
jim423
Forum Addict

Berichtdoor wootie op za dec 19, 2009 1:08 pm

Nu sta het status op afgelverd... en absoluut niets gekregen man man man.. en nergens een nummer om te kunnen bellen in belgie...Wat moet ik nu doen!!!!!!!!!!!!
wootie
Newbie

Berichtdoor jim423 op za dec 19, 2009 2:19 pm

En dit:

TNT Post Pakketservice België
Mechelsesteenweg 418
1930 Zaventem (Nossegem)
Belgium
T +32 (0)2 758 81 11
CPU: i7 920 4 GhzVGA Kaart: XFX GTX275Voeding: Corsair HX1000Monitor(en): Acer X243
CPU Koeler: Coolermaster V10 BLUEGeheugen: Corsair 1600 Mhz DDR3Opslag: 10.5 TB WD Caviar GPBesturingssysteem: Windows 7 x64
Moederbord: Gigabyte UD4P X58Geluidskaart: Realtek SoundmaxBehuizing: Antec 900Overige: Alphacool case LCD
jim423
Forum Addict

Berichtdoor wootie op za dec 19, 2009 4:25 pm

Ik zal maandag eerste uur daar bellen...
Nu ik woon ok nie zover van die adress mis. ga ik rechtstreeks tot daar.

Ik hoop echt dat ik mij pakket nog krijg.
wootie
Newbie

Berichtdoor Rouke op zo dec 20, 2009 3:26 pm

Verkeerde adressering of aflevering? :wink:
Als 'wootie' nu even comuniceert met Zandbergen; kan Zandbergen het NL'se deel voor z'n rekening nemen & 'wootie' het vlaamse :wink:
ook even de gegevens e.d overleggen :wink:

Vermoeden bestaat dat ze weer eens 'n pakketje voor de 'lol' kwijt zijn..

Offtopic: Wel vaag, UPS kwam 3 jaar terug 'n accessoire afleveren voor 'n mp3speler die salland uiteindelijk niet meer kon leveren.
Er was niemand aanwezig; gevolg: accessoire ook kwijt in posttraject..
Uiteindelijke verhaal:
Accessoires voor +- € 50,-- uit Duitsland laten komen; geen leverbare mp3-speler meer. € 50,--voor niets uitgegeven.. :wink:
(tevens 'n goed voorbeeld waarom leverbaarheid van producten voor betaling gecheked dient te worden.)
**Rouke zegt afscheid, internet abo opgezegd, maligne lymfekliertumor geconstateerd**
*'it was fun while it lasted'*
*volgt gij intuïtie, luistert naar uwe lichaam & geloof niet (meer) in het kapitalisme*

good luck@every one over here.

ow ja.. Rouke is per 15 Juli écht offline. ;-)

accounts kunnen offline p/16e
Rouke
Forum Addict

Berichtdoor wootie op zo dec 20, 2009 9:34 pm

Ik heb zaterdag al gebeld met Salland, ik zal morgen nog eens bellen naar Salland & naat TNT pff ik hoop echt dat het niet verloren is of zoiets want waarde is bijna 1200€. grrr

Wat nogal frustrerend is, is dat in Belgïe geen "officiële" telefoon nummer is van TNT post alleen emails en track & trace.

Enfin we zullen wel zien morgen...

Ik hou jullie op de hoogte,

w00tie
wootie
Newbie

Keer terug naar Overige Discussies