Nou, ten eerste, dan werkt m'n andere PC uiteraard niet meer, ten tweede, word het dan erg rommelig (ben geen piet-leut als het om rommel gaat, maar zoiets met al die draden overal vind ik toch niet prettig op m'n bureau).
Kan nog proberen de PCI-e stekker te meten, ga (denk ik) vandaag ook nog kijken wat er gebeurt als ik een Earthwatts 500W eraan hang (die "jat" ik uit een andere PC van mij...die m'n broer normaal gesproken gebruikt).
Nu word mij vaak RMA aangeraden, maar ben veel te "bang" dat ik dan vervolgens doodleuk 35 euro moet dokken, en bijna (160+35) 200 euro betalen voor een 5770 is gekkenwerk, omdat dit probleem zo verrekte moeilijk te bewijzen is.
EDIT
Net dus een Earthwatts 500W aan de PC gehangen en gaan testen. De voltage lijnen (24-pins 12V) is iig minder stabiel volgens de sensors, maar die is toch anders dan de 12V op de molex bijvoorbeeld (tenminste, tijdens metingen met multimeter...sensors kunnen er nog wel eens naast zitten). Anyway, PC start gewoon, DMC4 benchmark draait gewoon (850/1200 handmatig, fan 60% handmatig) daarna 3dMark06 die draaide ook gewoon, en vervolgens iets van 45 min tot een uur ofzo WoW gedaan, en draait ook gewoon.
Ik vrees dus dat er iets mis is met de combinatie van die Antec NeoHE550 met die Radeon. Want de voeding opzich is stabiel, de kaart opzich is ook goed (blijkbaar), maar die 2 samen is hell on earth.
Nu komt dus waarschijnlijk het rotte klusje van de NeoHE en de Earthwatts omwisselen...(of ik moet toch een 430W pakken, hoef ik de kabels niet uit m'n kast te wrikken).
Ik blijf het maar een raar geval vinden.
BTW, multimeter op de PCI-e stekker wil niet...de meetpennen zijn te lang of...de kast te krap (denk het laatste) en anders moet ik op de kaart zelf direct meten, maar doe dat liever niet omdat de kans op kortsluiting iets te groot is.